TRomantik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartsız kullanamaz mıyız? Kredi kartı kullanmıyorum, kullanmakta istemiyorum. Başka şekilde araç kiralanamıyor mu bu firmalardan?
Bu firmalardan kiralanmaz hocam. Kartla çok işleri yok 300 lira alıp iade edeler sonra onu size. Şu yöntemle aşabilirsiniz. Başkasının adına (kartı olan ve puanı olumsuz olmayan) kiralama yapıp, kendinizi 11 tl(günlük) ye ek sürücü yazdırabilirsiniz.