nickelaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık. İnceledikten sonra almayı düşünüyorum. Sadece merak ettiğim üst menü sticky tarzı sabit yapılabilir mi ? Yanlış sormadım umarım aşağı kaydığında sayfa üstte menü sabit hale gelecek şekilde.

Teşekkürler


Bilgilendirme yapılmıştır


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi