Güzel birşey yapıyorsun ama yaptığın yasal değil, yapacaksan yardımı kendin yapman gerekli ya da verirsin adresi yardım etmek isteyen gider kendi eder. Hesap numarası verip para toplayıp yardım yapamazsın başın belaya girer. Sırf bu yüzden fetö damgası yiyen arkadaşım var, 2 yıl uğraştı.