WebWon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben açtım şimdi gol olmaz 1-2 biter bu maç. Öyle de şanslıyım
Yok yok maç iyi messi ve neymar bariz gol pozisyonlarını harcadı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:44:29 -->-> Daha önceki mesaj 03:43:56 --

Ve gol geldi