Bir soru sormuşsunuz arkadaş insan gibi cevap vermiş ne kızıyorsunuz ? Soru sormayacaksınız o zaman. Evet bence de para etmez, kibar bir dille yazmış arkadaş ama anlamamışsınız. Şu dakika başlasam 300 takipçili hesabı el ile yaparım ve 200-300 gösterim alır gönderiler. Sizde 300 gösterim almışsınız, bot fiyatından hallice 7K x 5 TL = 35 TL oldu bitti bu kadar basit. Yardımcı olmaya çalışan insanlara ters davranarak elinize bir şey geçmez.