kız meselesi yaşlarını geçeli oldu çokca zaman hocam.
bizde sevda yarası olur. onada eyvallah der içimizde yaşarız. bazen böyle ucundan gıdığından dışa vuruyor. onuda idare edin artık
İdare etmek ne haddime hocam, başımız üstünde gönlümüz içinde yeriniz var
Anlarım halinden, öyle bir anlarım ki.... ;(