Magnnuuum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim insanımız salak mı anlamasın.

ülkemizdeki en büyük portföy yöneticileri bile oynamak kelimesini kullanır.
izle röportajlardan.

ayrıca sitenin girişinde kocaman;

"Borsa oyun değildir! Paranızı değerlendirdiğiniz bir yatırım piyasasıdır! "Borsa oynamak" cümlesi ülkemizde deyim haline gelmiştir. Sitemiz 4 yıldır ülkemizdeki yeni yatırımcı adaylarını bu hususta bilgilendirmektedir."


yazmış adam

bence ülke olarak en büyük sorunumuz.

Okumamak
sitenin içinde ne yazdığına bakmam çünkü sitenin ismi bile itici geliyor bana, deyimlere göre insanlar ile iletişim kuracaksak vay halimize