kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu borsa nasıl oynanır cümlesine hasta oluyorum resmen, borsa oyun yeri değil yatırım yeridir ve bizim insanımızın çoğu bunu anlamıyor, ayrıca borsa hakkında bilgi sahibi olmak isteyen varsa o site yerine önce buraya http://www.bilincliyatirimci.org/ sonra da bu konuda en tecrübeli platform olan http://www.hisse.net/topluluk/forum.php buraya baksın
bizim insanımız salak mı anlamasın.

ülkemizdeki en büyük portföy yöneticileri bile oynamak kelimesini kullanır.
izle röportajlardan.

ayrıca sitenin girişinde kocaman;

"Borsa oyun değildir! Paranızı değerlendirdiğiniz bir yatırım piyasasıdır! "Borsa oynamak" cümlesi ülkemizde deyim haline gelmiştir. Sitemiz 4 yıldır ülkemizdeki yeni yatırımcı adaylarını bu hususta bilgilendirmektedir."


yazmış adam

bence ülke olarak en büyük sorunumuz.

Okumamak