bizim insanımız salak mı anlamasın.
ülkemizdeki en büyük portföy yöneticileri bile oynamak kelimesini kullanır.
izle röportajlardan.
ayrıca sitenin girişinde kocaman;
"Borsa oyun değildir! Paranızı değerlendirdiğiniz bir yatırım piyasasıdır! "Borsa oynamak" cümlesi ülkemizde deyim haline gelmiştir. Sitemiz 4 yıldır ülkemizdeki yeni yatırımcı adaylarını bu hususta bilgilendirmektedir."
yazmış adam
bence ülke olarak en büyük sorunumuz.
Okumamak