Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 7 ay önce açtım kanalı bir yoğunluk dönemi oldu. Şu anda kararlı bir şekilde 2 günde 1 video atarak ilerliyorum ve videolarımı da artık stokluyorum zor zamanlarda dursun diye. Daha 9 videom oldu ve sürekli de artacak. Eğer bana şimdiden bir davetiye verirseniz gelecekte sizi asla unutmayacağıma söz veririm. Saygılar hocam.
orada biri banlandığında, davetiye gonderende banlanıyor. o yüzden çekincelerim var. Eğer senin yuzunden, bende banlanırsam, buradaki R10 üyeliğini bana vermeyi vaat edersen davetiye atayım sana..ben risk alıyorum, sende almalısın.. ytparada düzgün normal takılırsan, beni mahçup edecek bişe yapmazsan herhangi bişe yok, hakkım helal olsun. tamamsa, ordaki üye id numaranı pm den yolla, göndereyim davetiye.