Bence elden çıkarın. Satmayıp elde tuttukça aklınız burada kalacak, canınız sıkılacak. Bazen ne yaparsanız yapın, istediğiniz sonuç olmuyor. Web işlerinde bu çokça başa gelmekte. Tek eksik bazen şans oluyor.

Ailem var, çoluk çocuk demişsiniz. Bence satıp sıfırdan başka tarz bir iş deneyin ya da farklı alanlara yönelik.

Bir kez soğuyunca, heves gidince, akla kurtulma düşüncesi gelince artık eski çalışma şevki kalmıyor.

Yeni bir başlangıç için de eskiden kurtulmak gerekiyor. ne kadar zor olsa da...