Bir kaç yol değil her ay bir iki uzantı çıkıyor zaten

çöp yığınına döndü
Konuyu tekrar okuyunca aklıma şöyle bir şey geldi.Örnek olarak her ülke de yalnızca İcann tarafından ülkeye verilen domain uzantılarını kullanan siteler olsa çok iyi olurdu.Mesela Türkiye de ki tüm siteler .com.tr Almanya da ki siteler .de gibi...