Öncelikle merhabalar bol kazançlar cümleten
Soruma gelecek olursak 1 yıl önce bir site açtım ve bu site üzerinden adsense başvurdum , adsense hesabım onaylandı reklamlar yayımlanmaya başladı hatta 2-3 lira para bile birikti herhangi bir problem yok buraya kadar.
Şimdi bir tane site almayı düşünüyorum forum üzerinden bu siteyi aldığımda hangi reklam kodlarını koymalıyım ? şuandaki sitem için oluşturmuş olduğum kodları mı koymalıyım yeni alacağım siteye yoksa yeni site ekle deyip ordan yeni bir kod mu oluşturacağım ?
Eğer yeni site ekleyip alacağımız kodları koyun derseniz yeni site ekle dedikten sonra tekrar onaylanmasını mı bekleyeceğim günlerce ?
Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum saygılar