Merhabalar,

Error_log dosyasına bakarmısınız? Diğer arkadaş belirtmiş lakin bu bir site değil demişsiniz. Size şöyle belirteyim Error_log dosyası olması için illa site olmasına gerek yok.

Sevgiler, Saygılar.