2 sene önce askıya alınmış bir hesap için yeni askı yemiş gibi "hesabım askıya alındı" seklinde başlık koymanız biraz garip olmuş.
'hesabım askıya alındı' bunda garip olan her hangi bir durum yok , siz algılarınızı değiştirdiğiniz de böyle gereksiz yorumlar yapmayı da bırakmış olursunuz tavsiyemdir.
Yeni olmuş olsaydı ihtimal vardı ama üstünden 2 sene geçmiş. Çok zor açılması.
sistem de hesabın askıda kaldıgı süreyi sayan bir sayaç mı var ?
detayları pm olarak iletirseniz yardımcı olabilirim.
ilettim .Teşekkürler
Twitter 1 ay geçince hesapları itiraz etme kısmından artık bakmaz. Direk yardım merkezine mail atmanız gerek. Ama çok çok zor.
deneyelim.
ne yazmıştınız ?