12 Ay Sonunda uzatma vs. gibi durumlar olmuyor değil mi hocam ? Teskere Bırakmak Şehir Efsanesi diyorlar doğru mu ?
Eskiden oluyormuş. Artık öyle bir durum söz konusu değil. Subay alımları oluyor onlara katılmanız gereklidir.
http://www.kkk.tsk.tr/PersonelTemin/Subay.aspx