asteğmen olmak için ne yapmak gerekiyor hocam ben üni 3. ssınıftayım 4. senede bitip askerlik muayenesine gidince soruyolarmı üni bitirmişsin ama asteğmenmi yoksa kısa dönemmi yapmak istiyosun diye ve kesin asteğmen olmak istersem olabilirmiyim
Askerlik şubesinde 2 tane soru soruyorlar Asteğmen ve komando olarak yapmak istiyormusunuz diye soruyorlar. Asteğmenliğe evet komandoya hayır veya ikisine hayır/evet diyebilirsiniz. Ancak çıkıp çıkmayacağının garantisi yok. İsteyip de çıkmayan birçok kişi olduğu gibi istemediği halde çıkan insanlar da var.