2 sene önce askıya alınmış bir hesap için yeni askı yemiş gibi "hesabım askıya alındı" seklinde başlık koymanız biraz garip olmuş.

Yeni olmuş olsaydı ihtimal vardı ama üstünden 2 sene geçmiş. Çok zor açılması.