Erbab16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
markasaı lenova hocam birde vakummlu soğutucu işimi görürmü ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:05:47 -->-> Daha önceki mesaj 23:04:47 --



kaliteli cihaza benziyor saolun hocam bakıcam
ama eğer ki ikisinden birini yapabiliyorsanız fan almak yerine arkadaşların dediği gibi termal macunu değiştirin. Fandan daha fazla performans verir ama hem temizlettirip hem soğutucu fan alırsanız iki kat hızlanmış olur. Ben öyle denedim ilk temizlettim sonra fan sipariş ettim.