O vakit, ismini vermiyeceğim firmalar ile çalışırsınız xxx - xxxx rakamlarıyla, sitelerinizi korurlar hocam, bizde onların yaptıklarını yapacağız hatta daha iyi bir şekilde koruma vaad ediyoruz bir linki çok görüyorsunuz Ben emek harcıyacağım, sihirbaz değilim ha diye olmuyacak okadar koruma yazacağım, bir footeri çok görüyorsanız proje burada patlar zaten.
Hocam sen niye bu kadar hararet yaptın ki? Hem fikrinizi almak istiyorum diyorsun hem de istediğin dönüş olmayınca tehdit eder gibi gidin firmalara para verin şeklinde konuşuyorsunuz. Görüyorum bu projedeki amacınız site sahiplerinin faydasından çok kendi faydanıza olacak bir hal almış. Zira ilk mesajlarınızla şimdiki tavrınız arasında oldukça fark var. Haa, bi footer link hakkınız değil mi? Evet olabilir ancak bu eklentiyi büyük siteler de kullanacak ve sizin çok büyük bir backlink ağınız olacak. Belki de bilmem ne firmasından xxxx TL'ye alacağınız ağı böylece ücretsiz olarak edinmiş olacaksınız. Size tavsiyem çok yönlü düşünün. İnsanlara önce bedava yapcam diye umut verip sonra da bu proje patlar demeyin.
Tatlı söz ve hoşgörü, peşinden başa kakma ve onur kırma gelen sadakadan daha iyidir. (Bakara-263)
vesselam.