xPHPx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkdaşlar,
projeye başlamayı düşünüyorum'da lakin sizinde fikrinizi almak istedim.
Acaba emeğe saygı için footer'e bir adet kendi backlinkimi koysam sizin için sıkıntı olurmu?
Dönüş yapabilirseniz çok mutlu olurum.
Backlink koyarsaniz kimse kullanmaz, admin panele linkinizi bırakabilirsiniz ama sadece yönetici görecek şekilde

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi