HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence güzel düşünce başarılar arkadaşım
TurkeKul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mümkünse müthiş olur.
WebnetMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir eklenti için hepimizin hayır duasını alırsınız.

Şimdiden tşk ediyorum
HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi hayırlısı
musti_com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
butun kontrolleri php ilemi yapmayi dusunuyorsunuz ? yoksa nginx dende yardim alicakmi eklenti ?
musti_com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu calisma webserver a yapilacak saldiriyi karsilamicak, sadece wordpress e gelen istekleri kontrol edip engelleyecek.

Peki burda bir mantik yurutursek wordpress siteye yapilacak istekler, webserver'i yoracak sekilde olursa? wordpress eklentisi kendisine gelen istekleri engellesede webserverda biriken yuku kontrol edemeyecektir, buda dolayli yollardan ddos yemek anlamina gelir.

Bilgim yok, sadece mantik yurutuyorum hocam, mazur gorun, sevdigim bir konu sadece.
Gsmfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 sitesinde lamer olmadigi icin eminim bu anket 100 de 100 evet oyu ile sonuçlanir.
Şimdiden emeginize saglik.
CHIKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mükemmel olur, beklemedeyiz hocam.
aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oy verdim. Bekliyorum. Up++
AvVaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mükemmelsiniz reis.
Filmkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihtiyaç olan bir koruma 50 ye az kaldı
Metamood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eklenti siteyi yormayacaksa ve eklentinin kendi açığı olmayacaksa çok çok iyi olur.
G3da adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyi olur hocam, iyi çalışmalar.
WPHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel düşünce. Destekliyoruz.
classymodel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamsın xPHPx .bekliyoruz
wolkam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük ihtiyaç; sistemi Fastest Cache gibi de yapabilirsin. Bir çok özelliği free, elbette böyle gönlü zengin insanların kazanmasını isterim.
orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bekliyorum bende

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eklentiyi mantığım almadı
+ veriyorum


Merhaba arkdaşlar,
projeye başlamayı düşünüyorum'da lakin sizinde fikrinizi almak istedim.
Acaba emeğe saygı için footer'e bir adet kendi backlinkimi koysam sizin için sıkıntı olurmu?
Dönüş yapabilirseniz çok mutlu olurum.