Geçmiş olsun.
Savcılığa dilekçe veriyorsunuz. Savcılar artık alan adı işlerinden anlıyorlar, ki ben 2010 yılında benzer bir durum yaşamıştım, savcı gayet bilgili idi.
5 yıl sürdü dava. 5 yıl sonunda kanıtlanamadı ve ceza almadı bizim hırsız (Hakimin bilgisiz olmasından dolayı).
Umarım siz emeğinizi çalana ceza verdirebilirsiniz.
Teşekkür ederim hocam şimdi tek sıkıntım google 'da sıralamaya girmek olucak ne yapsam nasıl yapsama eski düzene geri dönebilirim onun arayışındayım