Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun.
Savcılığa dilekçe veriyorsunuz. Savcılar artık alan adı işlerinden anlıyorlar, ki ben 2010 yılında benzer bir durum yaşamıştım, savcı gayet bilgili idi.
5 yıl sürdü dava. 5 yıl sonunda kanıtlanamadı ve ceza almadı bizim hırsız (Hakimin bilgisiz olmasından dolayı).
Umarım siz emeğinizi çalana ceza verdirebilirsiniz.