chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site bende açılmıyor?
tekrar denermısınız. Çalışıyor ama anlık bi sorun olmuştur.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:44:28 -->-> Daha önceki mesaj 18:43:40 --

yektapoyraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tam ekmeklik domain tebrikler ancak site tasarım olarak biraz sade gibi. herhalde ilerde değişir.
domaini aldım daha yeni kurdum değişecek.
İndexlenmedi ama nedense bi sorun var domainde.