Hepinize Çok Tesekkür ederim arkadaşlar Söylediklerinizle kendime olan güvenimi tekrar kazandım en azından tekrar olacak diye heyecan yapmıyorum Çok saolun
Ben küçükken eniştemi trafik kazasında kaybettim (Allah rahmet eylesin) Eniştemi neden kaybettiğimi öğrendikten sonra arabalardan korktum ve hiçbir zaman da sürmeyi düşünmemiştim. Fakat ne zamanki ihtiyaç durumuna dönüştü, ister istemez direksiyonun başına geçtim. Tabi ilk başlarda normal dışı bir heyecan ve tecrübe eksikliği mevcut. Her an yolunda gitmeyen birşeyler olabileceğini düşünüyorsun. Fakat zaman içerisinde deneyim ve tecrübe kazandıkça araba ile bütünleşmeye başlıyorsun ve işte ozaman araba seni değil, sen arabayı kontrol etmeye başlıyorsun.
Fakat herhangi bir olumsuz durum yaşamamak için kesinlikle bol bol deneyim ve tecrübe kazanmaya çalışmalısın hocam, aynı zamanda dikkati kesinlikle arabaya, yola ve çevreye vermelisin. En iyi şoför bile olsan, çevrendeki yaya ve arabaların hal ve hareketlerini iyi sezmelisin ki ona göre hızlı refleksler verebilesin.
Günün sonunda ise kaza veya diğer terslikleri kesinlikle aklına getirmemeye çalış, ne olsa olacağı varsa oluyor ve bir şekilde çözüme kavuşuyor. Önemli olan can sağlığı...
Keyifli sürüşler