5 ay önce ilk arabamı aldım. 2. haftası arabayı sürttüm. Çektim sağa tribe girdim. 5 dakika panik yaşadım. Kendime geldim devam ettim. Olur böyle şeyler diye 3 gün sonrası kırmızı ışıkta biri geldi arkadan vurdu bu sefer. Anladım ki hayatın gerçekleri bunlar olur ufak tefek şeyler. Cana gelen mala gelsin kasmaya gerek yok.