2 yıldır trafikteyim. Aracı aldıktan 2 gün sonra kapalı otoparkta alt kata inerken kolona sürttüm arka çamurluğu, o heyecanla az kalsın önümdeki duvara giriyordum frene bastım aniden. İkincisi geri geri gelirken o an ki sinirime kapılıp gaza bastım sonuna kadar arka tampon düştü. Üçüncüsünde Allah için benim hatam yoktu, çok dar bir sokakta karşıdan gelen bayan geçmemi yanındaki araca zarar vermemek için benim arka çamurluğu çizdi geçti. Sonra anladık, diğer kadın arkadaşlarına hava atmak için olsa gerek kocasının arabasını almış, devamlı trafikte olan birisi değilmiş. Dördüncüsü; iki araç arasına düz bir şekilde girerken sol taraftaki (yine bayan) aracı kontrol şekilde birden hareket ettirdi, refleksden dolayı sağ tarafımdaki aracın arka tamponuna sürttüm.

İki yılda çok fazla kaza gözüksede 70,000km'den fazla yol yaptım. Özellikle ilk 3 kazanın olduğu zamanlar şehirlerarası gidip geliyordum. Dedikleri gibi cana geleceğine mala gelsin. Yolda reflekslerim iyi olduğu için birçok trafik kazasından kurtuldum, 2 tane kediyide ezilmekten kurtardım (120km hızda aracın tam ortasından geçecek şekilde ayarladım ) Dostum hiç dert etme bir süre sonra insan alışıyor