Arabam yokdu ehliyetim vardı sürüş bilgim sıfırdı sizin gibi , bende emanet araba alıp öğreniyordum
Hiç unutmam

Arkadaşımla gezip onu evine bırakırken geri manevra yapıp dönmem gereken yerde geri viteste gaza fazla basınca bagaj ortadan bölünmüştü

Allahdan şahindide araç 300 tlye cıkarmıştım