@turkcu
Hocam ebay link veriyorsunuz da, bu tarz satıcıların çoğu Türkiyeye gönderim yapmıyorlar. Yapanlarında shipping ücreti ürünü geçiyor bazen. Daha önceden toplu yedek parça getirtmiş firmalar olabiliyor R10 da, yada çıkma, boş şaseden sökülmüş ürün. Onlar daha uygun olacaktır.
ebay konusunda deneyiminiz, uygun fiyatlı temin konusunda tavsiyeniz varsa, bizimle paylaşırsanız sevinirim.