ışıksız kavşakda bende kaza yapmıştım karşı tarafın arka teker kısmı içine gömülmüştü ve kolu kırılmıştı. bırak o kavşakda araba sürmeyi yaya olarak bile korkuyordum kaza olurda üzerime gelir diye (kendi kazam hariç aynı kavşakda otobüsün yan yatmasına dahi şahit olmuştum) dün küçük bir şehirin trafiğine çıkmayı denedim. inanın biraz korkuyorsunuz ama çok dikkatli sürüyorsunuz artık.