2 yıl hiç kazasız, belki 200 defa geçtiğim yolda, viraja hızlı girip arabayı pert edince ve babamın kolu kırılınca bende biraz hassaslaşmıştım. Ama anladım ki hepsi tecrübe. Sizinki de tecrübe. İlla ki dokunma, çarpma vs olacak. Yeter ki büyük hasara sebebiyet verecek şeylerin olmaması.

Bu devir yapmanız gereken gerçekten kurallara uymak, ve kendinizden çok karşıdakinin ne yapacağını tahmin etmek. Çünkü siz kurallara uysanız bile karşıdaki uymuyor. Bu nedenle karşı tarafa her zaman empatili sürüş yapmak zorundasınız.