Merhaba arkadaslar yaklasık 2 haftadır araç kullanıyorum Eğitimleri alıp boş alanlarda çalıştıktan sonra 15 gündür araçla işe gidip geliyorum Bu sabah hafif eğimli yolda trafikte durdum yokuş kalkış destek sistemi devreye girmedi ve kalkarken 5 cm kadar araç kaydı gerideki aracın tamponuna carptı İnip baktık ikimizdede ezik hasar vs birsey yoktu Zaten arkadaki araç çok eskiydi devam ettik fakat beni 1 saattir heyecan bastı Sürekli yeni kaza yaparmıyım düsüncesine kapılıyorum acemilik döneminde bunlar Normalmidir benmi fazla takıntılıyım bu konudaki görüslerinizi alabilirmiyim Saygılar
Arkadaki araç yokuşta durulduğunda sizin tampona 5cm kadar yaklaşmışsa zaten o sizden daha acemidir hocam.