Merhaba arkadaslar yaklasık 2 haftadır araç kullanıyorum Eğitimleri alıp boş alanlarda çalıştıktan sonra 15 gündür araçla işe gidip geliyorum Bu sabah hafif eğimli yolda trafikte durdum yokuş kalkış destek sistemi devreye girmedi ve kalkarken 5 cm kadar araç kaydı gerideki aracın tamponuna carptı İnip baktık ikimizdede ezik hasar vs birsey yoktu Zaten arkadaki araç çok eskiydi devam ettik fakat beni 1 saattir heyecan bastı Sürekli yeni kaza yaparmıyım düsüncesine kapılıyorum acemilik döneminde bunlar Normalmidir benmi fazla takıntılıyım bu konudaki görüslerinizi alabilirmiyim Saygılar
ben ilk kullandığım yıllarda kiralık arabayla baska bır kıralık arabaya ıyı gırmıstım,hemde gunlerden pazardı hemde ıkı fırmada tırt mahalle arası fırmalardı ıkı arabayıda o gun sanayıye goturememıstık,bır suru sorun sıkıntı cıkarmıslardı ben o olaydan sıyrıldıgımda bende artık soğumuştum ama 1-2 yıl sonra hersey normale donuyor,arkadasın dedıgı gıbı ınsana canlıya vurma,ölümlü kaza olmasın sakatlanmalı olmasın gerısı kendını yıpratmaya değecek kadar acı bır durum degıl hallolur hersey..
sıkıntı yok olayı şöyle düşün;
bu ülkede milyonlarca insan araba kullanıyor bu mılyonlarca ınsanın arasında hıc okuma yazması olmayan zır cahıl mılyonlar daha var,onlar bıle bu işi yapabiliyorlarsa sen neden yapamayasın umudunuz kırılmasın 1-2 ay maddi sıkıntı yasatır sonra duzelır sorun degıl bunlar