Ben Bursa'da öyle bir kaza yaptım ki, bu olay TRT'nin belgeselinde çıktı. Kazaya karışan 2 binek ve bir tır vardı, bir araba öyle bir parçalanmıştı ki markası bile belli olmuyordu ve o araçta 3'ü çocuk 8 kişi çıktı, sadece şoförün ayağı kırıldı. Benim araç perte çıktı ama hiç cesaretim kırılmadı ve herkün 5 saatim trafikte geçiyor

tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaslar yaklasık 2 haftadır araç kullanıyorum Eğitimleri alıp boş alanlarda çalıştıktan sonra 15 gündür araçla işe gidip geliyorum Bu sabah hafif eğimli yolda trafikte durdum yokuş kalkış destek sistemi devreye girmedi ve kalkarken 5 cm kadar araç kaydı gerideki aracın tamponuna carptı İnip baktık ikimizdede ezik hasar vs birsey yoktu Zaten arkadaki araç çok eskiydi devam ettik fakat beni 1 saattir heyecan bastı Sürekli yeni kaza yaparmıyım düsüncesine kapılıyorum acemilik döneminde bunlar Normalmidir benmi fazla takıntılıyım bu konudaki görüslerinizi alabilirmiyim Saygılar