bende 1 senedir araba kullanıyorum ilk kazamı 4 ay önce falan yaptım.İlk başta sürekli aklına geliyor ama belli bir süre sonra alışıyorsun rahat ol hatta kazadan sonra daha temkinli kullanıyorsun bu da iyi bir şey.