Merhaba arkadaslar yaklasık 2 haftadır araç kullanıyorum Eğitimleri alıp boş alanlarda çalıştıktan sonra 15 gündür araçla işe gidip geliyorum Bu sabah hafif eğimli yolda trafikte durdum yokuş kalkış destek sistemi devreye girmedi ve kalkarken 5 cm kadar araç kaydı gerideki aracın tamponuna carptı İnip baktık ikimizdede ezik hasar vs birsey yoktu Zaten arkadaki araç çok eskiydi devam ettik fakat beni 1 saattir heyecan bastı Sürekli yeni kaza yaparmıyım düsüncesine kapılıyorum acemilik döneminde bunlar Normalmidir benmi fazla takıntılıyım bu konudaki görüslerinizi alabilirmiyim Saygılar