Konu
Bu adsense yerleşimi sizce nasıl?
09-07-2017, 20:13:55
#1
depresanz
selam arkadaşlar
www.safakcaliskan.com
blogta anasayfa, konu içi, sayfa, kategori içlerindeki reklam yerleşimleri nasıl olmuş?
önerileriniz var mı?
kolay gelsin