Şuan tmfs yönetiminde ama geçmişinde lanet ettiğim bir firma
çok büyük tartışmalara girerdim o firma için hatta haklı iken r10 da onlara yakın zamanın modları bile banladı bizi artık onları kullanmıyorum hiç değilse ******* ile muhatap olmuyorum bunada şükür