Arkadaşlar bu aralar microsoft rus numaraları ile hesap onaylandığında kullanım sınırı aşıldı gibi bir uyarı veriyor.
çözümü var mı yada farklı ülke için numara sağlayacağımız bir yer var mı. (Numaraya takılmadan geçiyorum demeyin bende yapıyorum,
farklı bir işlem için gerekli)
hocam numaraya takılmadan nasıl geçebiliyorsun paylaşırsan sevinirim