KSCOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu tekrar aktiftir.
İş'i yaptığını sanan vatandaş hakkında da gerekli -itrader kullanılmıs olup, gıyabında şikayet konusu açılmıstır.
Selamlar,

Olumsuz ticaret yaşamanıza üzüldüm, umarım tekrar yaşamazsınız.

İş için ayırdığınız rakamı mesaj olarak atarsanız, Türkiye saatiyle 16:00 dan sonra müsaitim ilgilenebilirim...

Bol kazançlar