bir diğer garip olan husus ise, dün adsense hesabıma girdim hesap durduruldu dedi. aha dedim noluyoruz. telefondan baktım açık, sonra tekrar webden temp vs. silerek giriş yaptım bu sefer düzeldi. hesabımı kapatacaklar ön hazırlıklar mı acaba?