zerare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrar merhaba,ben sadece sizin yorumunuza cevap verdim.Gelirlerin silinmesi ile ilgili herhangi bir cevap vermem söz konusu değil,çünkü en ufak bir fikrim yok bu konuda ki,her zaman tekrarlanan bir durum da değil bu olan.

Sizin yazdıklarınızın bu konu ile yakından uzaktan alakası yok.Farkındaysanız biz Tbm,To'dan veya tekil ziyaretçiden şikayet etmiyoruz,silinen kazançlardan bahsediyoruz.Konu sahibi arkadaşın ve benim istişare etmek istediğim mevzu bambaşka bir şey.
Allah çözmeyi nasip etsin.