Olayın iç boyutunu çözsem Adsense ekibine dahil olurdum zaten. Ben olayın mentalitesini anlattım. Adsense kazancı sabah 100 TL iken akşam 80 TL olabilir. Ben mantığı anlatma mahiyetinde söyledim 100 kişi girdi 1 TL 1000 kişi girdi 10 kuruş olayını. Kendi içerisinde bir algoritması var ve döndürüyor. Bu gösterimle alakalı da olabilir, tık oranı ile alakalı da olabilir ya da reklamveren firmanın verdiği reklam türü ile alakalı da olabilir. Sen zaten kendi cevabını vermişsin.
Tekrar merhaba,ben sadece sizin yorumunuza cevap verdim.Gelirlerin silinmesi ile ilgili herhangi bir cevap vermem söz konusu değil,çünkü en ufak bir fikrim yok bu konuda ki,her zaman tekrarlanan bir durum da değil bu olan.
Sizin yazdıklarınızın bu konu ile yakından uzaktan alakası yok.Farkındaysanız biz Tbm,To'dan veya tekil ziyaretçiden şikayet etmiyoruz,silinen kazançlardan bahsediyoruz.Konu sahibi arkadaşın ve benim istişare etmek istediğim mevzu bambaşka bir şey.