Ben Antalyalıyım. Açıkçası yazın sıcak ve kışın soğuk derdi var. Bunları es geçersek yaşanacak bir şehir. Antalya / Kepez - Dokuma taraflarına bakmanızı öneririm. Özdilek AVM tarafları gayet hoş ve merkezi yerlerden biridir.