Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İllaki bizim yazmamız gerekiyor sanırım yabancı forumlarda olmasa bile bizim de 10 yıllık adsense tecrübemiz var ikisini de kaldırmana gerek yok

reklamlarını responsive de kapat, bunu yapan eklentilerde var;

https://tr.wordpress.org/plugins/qui...ense-reloaded/
Özelliklerinde de aradığımız kısım mecut;

* Disable AdSense ads on phone, tablet or desktop devices
-Adsense reklamlarını telefonlar tabletler ve masaüstü araçları için kapatma özelliği diye

veyahut;
https://wordpress.org/plugins/advanced-ads/
Özellik;
*display or hide a banner by device: mobile and tablet or desktop
-aynı şekilde saklar


bu sayede web de gözüken reklamı mobil sürümde kapatırsınız, sadece admob kodlarınız kalır.

aspire using tapatalk
Üstadım hemen deneyip geri dönüş yapıyorum. Çalışırsa şu premium paketi hazırla.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:24:57 -->-> Daha önceki mesaj 06:38:50 --

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İllaki bizim yazmamız gerekiyor sanırım yabancı forumlarda olmasa bile bizim de 10 yıllık adsense tecrübemiz var ikisini de kaldırmana gerek yok

reklamlarını responsive de kapat, bunu yapan eklentilerde var;

https://tr.wordpress.org/plugins/qui...ense-reloaded/
Özelliklerinde de aradığımız kısım mecut;

* Disable AdSense ads on phone, tablet or desktop devices
-Adsense reklamlarını telefonlar tabletler ve masaüstü araçları için kapatma özelliği diye

veyahut;
https://wordpress.org/plugins/advanced-ads/
Özellik;
*display or hide a banner by device: mobile and tablet or desktop
-aynı şekilde saklar


bu sayede web de gözüken reklamı mobil sürümde kapatırsınız, sadece admob kodlarınız kalır.

aspire using tapatalk
Kahramanımsın! Advanced Ads işimi gördü. İkinci verdiğin. Birincisi para istiyordu bunu yapabilmek için.

Mantık şöyle, atıyorum post öncesi adsense kodu ekleyecekseniz, isim veriyosunuz, adsense sayfanızdan aldığınız kodu yapıştırıyorsunuz, get details diyorsunuz ve aşağıda "Visitor Conditions" yazıyor. Oradan Device seçip, Desktop add tıkladıktan sonra kaydediyorsunuz. Sistem bir 'shortcode' oluşturuyor. Bu kodu reklam alanlarınıza eklediğinizde sorunsuzca çalışıyor ve mobil uygulamayla ya da tabletle vs. giriş yapıldığında artık adsense reklamları görünmüyor.

Bu olayın tek ufak eksisi, atıyorum iOS kullanan biri Safari'yi açıp ordan sitenize geldiğinde ne Admob ne de Adsense reklamlarını göremez. Bilgisayardan ya da uygulamadan giriş yapması gerekecek reklamların görünebilmesi için.

@Aspire hocama tekrar çok teşekkür ederim.