korkarım ki çözümsüz ya da pek bilinen bir çözümü yok. Bakın stakoverflow.com gibi bir sitede bile 8 ay önce aynı şey sorulup 100 kişi tarafından okunmuş ve tek bir cevap bile alamamış
https://goo.gl/vLuoYu
Stackoverflow'da bu konuyla ilgili 7-8 kişi başlık açmış. Hiç biri cevap alamamış. Çok ilginç. Canımı çok sıkıyor yani, google bunu farkedemiyor mu? Ortada bir tezat var ama çözemedim henüz. Mecburen siteden adsense reklamlarını kaldırdım şimdilik.
Benim gibi yüzlerce webview kullanan insanlar nasıl bu problemi aşıyor bilmiyorum. Muhtemelen admob kullanmıyorlar. Direk adsense içeriğini siteden çekiyor ve mobil kullanıcı muamelesi görüyorlar.
Bana şuan tek çözüm admob'u kaldırmak gibi geliyor. Bakalım.