Arkadaşlar merakımdan soruyorum ben en son 4 sene önce almıştım da her isteyen alabiliyordu artık zorlaştı mı bu da bi sürü hesap satan insan görüyorum merak ettim doğrusu
Eğer zorlaştıysa sizden 1 adet arkadaşıma alıcaz sanırım çünkü geçen gün hesap alacaktım alamadım hesap lazım tarzı bi muhabbet geçmişti aramızda detayını sormadım.