Vbulletin kuramıyorum lütfen yardım

aşağıdaki hatayı alıyorum.



--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:31:53 -->-> Daha önceki mesaj 13:41:14 --

arkadaş deniyor bakalım