E-ticaret'e başlama aşamasındayım. Şahıs şirketi kurup vergi mükellefi olmak istiyorum. Fakat ürünleri tedarik edecek kişi fatura kesemiyormuş. Sanırım vergi ödemesi yapmıyor. Ben şimdi ürünleri gider göstermek için nasıl bir yol izlemeliyim. O kişiden ürün alamaz mıyım?
Bence hiç bulaşmayın.
Bu devirde vergi kesemeyen kişilerle alışveriş yapmak çok riskli bence.
Ekleme : Muhasabecinize gider pusulası kullanımını sorun bence.