Hayırlı olsun hocam. Total de ne kadar masrafınız oldu acaba?
SM-A300H cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yeni Nixcon hayırlı olsun.

Özel değilse neden Nixcon?
Hayırlı olsun
(Hocam kirası ne kadar dairenin?

)
Bu soruları benim gibi bir çok kişi daha merak ediyordur

Aydınlatırsanız seviniriz :
Ayrıca Hayırlı Uğurlu ve Nixon'lu olsun